niedziela, października 18

Nie bez powodu siła jest kobietą


Nie ważne, że znów nie dali mi spać i padam na twarz. Nie ważne, że znów leje. Nie ważne nic a nic. Ważne co właśnie odkryłam - 2,5 tysiąca lajków ??? To się nie dzieje ! Kto mnie uszczypnie ?

Wiadomo, że się cieszę, iż ktoś utożsamia się z tym co napisałam, aczkolwiek smutny jest fakt, że samotność i brak pomocy dotyka tak wiele matek. Pamiętajcie, że małe gesty tworzą wielkie rzeczy. Jeśli nie dostajemy pomocy to może warto zmienić kierunek i zacząć sobie wspólnie pomagać ? Tak jak już wcześniej pisałam - kto nas zrozumie tak jak inna matka ? Może warto rozejrzeć się wokół i zastanowić co mogę zrobić dla innej mamy ? Dla koleżanki, która właśnie urodziła a ja akurat ugotowałam obiad ? A może jadę po dzieci do przedszkola i odbiorę przy okazji córkę sąsiadki ? Jestem w warzywniaku więc może zadzwonię, zapytam przyjaciółkę czy czegoś potrzebuje ? A może po prostu dam się wygadać/wyżalić znajomej ? Każda z nich zapewne odwdzięczy się tym samym :)
Siła w nas mamuśki ! Pamiętajcie, że nie bez powodu siła jest kobietą !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz